vrijdag 6 juni 2014

This or That tag

Hallo iedereen, Ik zag deze tag al vaker tegen komen bij verschillende bloggers en youtubers, Ik heb het natuurlijk over de 'This or That tag'. Dit is een tag waarin je tussen 2 dingen moet kiezen, Ook heb je verschillende categorieën. Laat ik maar gewoon meteen beginnen want deze tag is wel genoeg tekst.



Fashion
Spijkerbroek of Joggingspak:
Duidelijk spijkerbroek, Een joggingspak kan wel lekker zitten alleen ziet er echt niet uit. Op bijv. school zou ik echt geen joggingspak dragen.

 Lange mouwen of korte mouwen:
Eigenlijk ligt dit precies aan het weer, Alleen lange mouwen kun je oprollen en je ziet je oksels niet.
In de zomer draag ik wel korte mouwen natuurlijk daarom is dit een best moeilijke vraag.

 Jurken of rokken:
Ik draag het allebij niet heel veel, Jurken zijn een geheel dus makkelijker te combineren
Streepjes of ruitjes.

 Teenslippers of sandalen:
Sandalen geven veel meer steun aan je voeten, Ik vind ze ook erg leuk. Ik heb het nu niet over van die 'bergwandelaar' sandalen, maar over van die leuke bruine leren.

Sjaals of hoedjes:
In de winter draag ik altijd een sjaal, hoedjes heb ik eigenlijk niet echt.

 Oorknopjes of oorhangers:
Sowieso oorknopjes, deze zijn veel subtieler en doen minder pijn aan je oren. Ook vergeet ik mijn oorbellen altijd uit te doen en bij knopjes is dat niet zo erg. (Nu draag ik geen oorbellen meer).

 Kettingen of armbanden:
Dit is weer zo'n moeilijke omdat ik deze allebei draag, toch vind ik kettingen net iets leuker.

Hakken of platte schoenen:
Aangezien ik nog 13 ben en niet echt hakken draag ik platte schoenen de enige optie voor mij, wel vind ik hakken heel erg mooi.

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen:
Deze vraag snap ik niet helemaal. Ik draag geen van beide maar omdat ik paardrijschoenen best lelijk vind (Sorry paardrijders) kies ik toch voor cowboy laarzen.

Jasje of vest:
Vesten zijn comfortabel en lekker warm, verder draag ik het allebei wel.

Make-up
Blush of Bronzer:
Blush, omdat ik nog nooit bronzer geprobeerd hebt (schaam...)

Lipgloss of lipstick:
Ik vind een dinge glans laag op je lippen niet zo mooi en lipstick blijft langer zitten.

Eyeliner of mascara:
Zonder mascara wil ik gewoon niet de deur uitgaan, (wat ik soms nog wel eens doe) En eyeliner wil soms nog wel eens mislukken bij mij.

Foundation of concealer:
Concealer  gebruik ik elke dag en foundation nooit dus deze vraag ik voor mij wel duidelijk.

 Neutraal of kleur:
Neutraal, Omdat ik vind dat je gezicht niet een verfdoek vol kleuren is, een velle kleur vind ik trouwens wel erg mooi. Maar neutraal past overal bij.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw:
Ik gebruik gewoon altijd oogschaduw in vaste vorm, Ik heb me nog nooit aangesproken gevoeld om losse oogschaduw poeder te kopen.

Kwasten of sponsjes:
Sponsjes gebruik je meestal voor foundation, en omdat ik geen foundation gebruik heb ik die niet nodig.

Nagels
OPI of China Glaze:
OPI omdat ik de verpakking erg mooi vind en ik heb veel goede dingen erover gehoord, verder heb ik niet echt nagellak van dit merk omdat het niet bij mij in de buurt te koop is.

Lang of kort:
Ik vind lange nagels erg mooi maar omdat ik gitaar speel is het voor mij niet handig om lange nagels te hebben.

 Acryl of natuurlijk:
Velle kleurtjes vallen lekker op en zijn vooral leuk in de zomer.

 Felgekleurd of donker:
Donker vind ik ook mooi maar dan krijg ik snel de gedachte van heksenagels.

Met nailart of zonder nailart:
Nailart vind ik zo leuk omdat iedereen precies kan zelf kan kiezen en omdat het origineel is. Alleen ik ben er helaas niet zo goed in.

Body
Parfum of Bodyspray:
Parfum hoef je maar op een bepaalde plek te sprietsen en is lekker handig.

Lotion of body butter:
Ik heb geen body Butter (alweer schaam)

Douchegel of zeep:
Douchegel is lekker makkelijk omdat dat er meteen afgespoeld word.

Lush of andere merken:
Natuurlijk Lush, Toen ik in de winkel was werd mijn neus aangevallen door lekkere geuren, Ik kan daar wel de hele dag blijven. Ook was het personeel heel erg aardig.

Haar
Krullend of stijl;
Stijl is hetgenen wat ik zelf ook heb, Je haar lijkt er langer door en het is makkelijk om door te kammen.

Knot of paardenstaart:
Paardenstaart omdat ik echt een loser ben in het maken van knotten, ik vind messy knotten wel heel erg mooi.

 Schuifspeldjes of clipjes;
Clipjes blijven veel beter zitten.

Haarlak of gel:
Haarlak omdat ik vind dat je haar vettig lijkt door gel, Ook is gel wat meer voor jongens

Lang of kort:
Lang, Je kunt veel meer met je haar, Wel is het irritant maar je moet er wat voor over hebben.

 Licht of donker:
Ik heb zelf licht haar en ik denk dat dat ook het mooiste bij me staat.

 Lok of pony:
Bij mij staat een pony gewoon heel erg lelijk.

Los of vast:
Los vind ik mooier omdat je dan je haar duidelijk kan zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten