zaterdag 31 mei 2014

Nieuw kledingrek

Hee, Als ik eerlijk ben, ben ik best wel een shopverslaafde. Iedere maand ligt er wel weer iets nieuws in mijn kast. Maar mijn hele kast puilt uit en ik kan niks meer handig vinden. Daarom heb ik nu een hele handige (en goedkope) oplossing! Een simpel kledingrek. In dit bericht geef ik jullie wat informatie over waar je dit rek kunt kopen, de voordelen en de nadelen.

 Ik wou al heel lang een kledingrek alleen had het er nooit met mijn ouders over omdat ik toch wist dat ik er geen mocht. Maar gister hadden mijn moeder en ik het over mijn kamer en toen bleek het dat we gewoon 2 kledingrekken op zolder hadden liggen! Ik heb dit rek dus niet hoeven kopen, Maar je kunt het ook gewoon bij de Ikea kopen en het is helemaal niet duur

Je kleding wordt er helaas sneller stoffig van, Dus ik hang alleen kleding erop die ik vaak aandoe want dan hangen ze er niet zo lang

Ook kun je je er schoenen makkelijk in kwijt, Nu heb ik alleen een paar sloffen en simpele nepvans op liggen. Er kunnen helaas niet heel veel schoenen op

Voordelen:
  • Het ziet er leuk en professioneel uit
  • je kunt er ook schoenen op leggen
  • je hoeft je kleren niet steeds op te vouwen
  • Je kunt het makkelijk verplaatsen
  • je kunt hem langer of korter maken
Nadelen:
  • Er past niet zoveel in als in een kast
  •  Je kleding word snel stoffig
  • er kunnen maar heel weinig schoenen op
  • Je hebt kleerhangers nodig


1 opmerking: