donderdag 3 juli 2014

One Direction concert in dusseldorf!

Hee allemaal! Vandaag schrijf ik over een concert waar ik gister ben geweest, en het was echt super!!! We hadden zitplaatsen maar wel heel dichtbij, ze zongen allemaal heel goed en waren ook nog grappig! Tijdens het concert wees ik naar Harry en hij wees terug OMG! Hij kwam elke keer naar het uiterste van links, wij zaten links en als een van mijn vriendinnen of ik iets deed, dee hij dat terug! Harry was al mijn favoriet, maar nu ook die van mijn vriendinnen! Ik ben zo blij dat ik naar het concert ben geweest!, btw was ik in dusseldorf omdat ik in de pww zat toen ze in Nederland waren. Maar het maakt mij helemaal niks uit dat we in Duitsland waren want het was super mooi met open lucht!

Van te voren moesten we in een lange rij staan, maar toen de deuren opengingen konden we gewoon lopen. Je mocht alle spullen gewoon mee naar binnen nemen, eten en drinken kon je daar ook kopen, je kon ook nog shirts met 1D kopen maar die waren best duur!
In het voorprogamma zat 5sos, helaas ben ik daar geen fan van, en kon de liedjes dus ook niet meezingen. Maar  toen kwam One Direction! Mijn vriendinnen en ik hebben echt een super avond gehad! voral door Harry!
xx 
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten