vrijdag 4 juli 2014

25 Random facts about me

Hee allemaal!
vandaag maak ik een persoonlijk  blog bericht. Dat leek mij wel een keer leuk om te doen. Het is volgens mij niet echt een tag of zo iets, maar in ieder geval ga ik 25 feitjes over mij vertellen, als je nieuwsgierig bent lees dan snel verder!1. Soms smeer ik me in met zonnebrand zonder dat ik ga zonnen of dat de zon schijnt, gewoon voor de geur. Niet dat zonnebrand nou echt heel lekker ruikt maar het doet me denken aan vakantie en het strand, en dat mis ik heel erg als ik in nederland ben.

2.Ik ben 1 meter en 70 centimeter

3.Ik probeer Havo te halen, als dat me lukt ben ik echt sper blij!

4. Als ik snel schrijf is mijn handschrift bijna niet te lezen, ik schrijf zo slordig. Soms denk ik tijdens het schrijven ''oh dit is nog best mooi'' maar dan kijk ik na dat ik het geschreven heb en moet ik moeite doen om het te lezen.

5. Ik hou super veel van kleding, en ben dan ook elke avond aan het bedenken wat ik aan ga doen en hoe ik iets wil gaan combineren.

6. Ik kijk minimaal 1 keer per dag op een webshop, van make-up of kleding enz.

7. zodra ik een vak mag laten vallen doe ik geschiedenis! Ik ben er super slecht in, soms haal ik goede cijfers maar dan gaat mijn gemiddelde wel weer omlaag vanwege een proefwerk, waarom zijn de proefwerken veel van geschiedenis veel moeilijker als de so's?

8. Ik hou van mango! Alles met mango er in is lekker, ik wil zo veel mogelijk proberen met mango!

9. Heel soms kijk ik nog een terug op Nickelodeon, om te kijken of er programma's veranderd zijn.

10. Ik haat het om mijn wenkbrauwen te epileren!

11. Elk jaar start ik weer een hopeloze poging om 1 keer per dag een work-out te doen, om een plat buikje te krijgen, maar ik hou nooit vol.

12. Toen ik als klein meisje er achter kwam dat vlees van een dier kwam ben ik vegetarisch geworden, alleen heb ik dat maar 4 weken vol gehouden.

13. Ik wil heel graag langer haar!

14. Ik heb een obsessie voor One direction, ik hou gewoon zo veel van hun muziek!

15. Als ik op school ben en ik verveel me tijdens een les, zit ik de hele tijd aan mijn gezicht, haar, waardoor mijn haar heel vet wordt. ;(

16. Ik hou van de zomer, maar ik haat het dat mijn haar blond word, mijn haar word niet heel blond maar wel lichter, en ik vind dat donker mij mooier staat. Omdat ik ook bruine ogen heb, bij andere staat blond natuurlijk wel mooi!

17. Mijn frans docent mag mij niet, in het begin haalde ik goede cijfers voor frans dus vond ze me aardig. Tot dat ik het moeilijk begon te vinden, en slechtere punten ging halen.

18. Het komt niet vaak voor maar als ik me verslaap dan stress ik heel erg! Op die momenten moet je me niet lastig vallen.

19. Ik heb 3 beugels! en het is verschrikkelijk! ik heb een buitenboordbeugel en een of ander groot ding wat helemaal mijn mond in moet! Gelukkig draag ik ze niet naar school. behalve dan mijn blokjes maar dat is logisch, want die kunnen niet uit.

20. Ik haat b-brave, ze hebben helemaal van die swag kleding aan en van die standaard video clippen met een kampvuur, als je fan bent, vooral blijven er zijn ook mensen die 1D gay vinden en ik blijf ook een directioner.. alleen is b-brave niet echt iets voor mij.

21. Ik kan niet genoeg schoenen krijgen, ik hou van schoenen!

22. eerder in dit bericht heb je gelezen dat ik havo wil halen, daarom haat ik het cijver 6! een onvoldoende is een onvoldoende dat is gewoon zo. maar een 6! ik moet gemiddeld een 7 staan om havo te halen. en een 6 hoort daar niet bij haha. 

23. Ik ben single! forever alone :''(

24. Ik wil later een super grote hond en die noem ik dan miep!

25. Het one direction concert is het beste wat ik meegemaakt heb! Het was zo geweldig! maar als je daar meer over wil lezen klik dan op deze link http://lifewithteddie.blogspot.nl/2014/07/one-direction-concert-in-dusseldorf.html

Dat waren de feitjes! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval leuk om te bedenken!
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten