dinsdag 8 juli 2014

Review nivea pure effect thermo

Hee allemaal!
Vandaag doe ik een review van een gezichtscrème die ik gekocht heb.  Het is de nivea pure effect thermo crème, 



Het is de bedoeling dat je warm water op je gezicht doet, vervolgens de crème op smeert het ongeveer een halve minuut in masseert  en het er dan weer afspoelt met warm water. Door de crème en ook door het warme water word je gezicht heel warm, en reinigt je huid heel goed. Het is een doorzichtige creme, en ik denk dat je het kan beschouwen als een soort facewash.

Nu zit de crème in mijn dagelijkse avond routine. Mijn huid voelde lekker zacht toen ik de crème er afgewassen had. Het voelt sowieso fijn als je huis zo warm word, en zo kun je je gezicht reinigen, omdat er waarschijnlijk de hele dag make-up op heeft gezeten, natuurlijk heb je aan alleen een facewash niet genoeg om je gezicht te reinigen, maar  het is wel een van de onderdelen.
Ik ben super positief over deze crème. Ik vind het zeker een aanrader! Ik heb hem trouwens bij de Action gekocht, ik zag hem liggen en bij de action is hij goedkoper als ik een drogisterij. Hij kostte: ongeveer 2.75
xx
-T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten