woensdag 9 juli 2014

to do lists

Hee allemaal! 
Vandaag heb ik het over TO DO LISTS, veel mensen gebruiken het, en ik ga vandaag vertelen hoe ik het gebruik.
Ik werk met een markeer stift, als ik iets gedaan heb markeer ik het zodat het overzichtelijk word.

Ik werk niet op volgorde zo als je ziet op de foto hier boven ^
ik heb overal en nergens gemarkeerd, Ik vind aan ons blog werken het leukste en dat is dus ook altijd als eerste gemarkeerd. Ik heb vakantie dus geen huiswerk meer! normaal staat dat er ook tussen.


Het fijne aan to do lists is dat je zeker weet dat je niks gaat vergeten, (als je alles opgeschreven hebt natuurlijk) 
Ik maak vaak de avond ervoor een lijstje en die hang ik dan op. s'ochtends neem ik hem mee naar beneden en zorg ik dat ik met iets begin.
Je kunt ook met tijden werken en echt alles opschrijven, wanneer je gaat eten hoelang je iets wilt doen. Eigenlijk je hele dag schema. Ik doe dit niet, omdat ik weet dat ik me er niet aan hou, en dan heeft het geen zin. 
hou je lijstjes wel realistisch, je kan niet 50 blogberichten maken, of wat je ook wil doen op een dag. Het moet wel haalbaar zijn, anders heb je elke dag maar de helft van je lijstje gemarkeerd, en het fijnste is om alles gemarkeerd te hebben.

Je kunt dit ook gebruiken in je agenda met huiswerk, alles wat je af hebt markeer je.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
xx
-T 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten