donderdag 10 juli 2014

review teddycare babydoekjes

Hee allemaal! 
Ik was bij de action en zag in de schappen in eens teddycare babydoekjes liggen, het enige wat ik dacht was DIE MOET IK HEBBEN! Ik wil daar een review over schrijven! puur omdat het teddy doekjes zijn, maar ik vond het gewoon heel leuk. Neem dit dus ook niet al te serieus... 




Ik hou van de beertjes op de verpakking, en ze ruiken super lekker,

Het is natuurlijk best raar dat je op deze leeftijd nog babydoekjes koopt. Maar als je ergens heen gaat waar je niet kunt douchen, dan neem je een pak teddycare mee en kun je even je lichaam op frissen. Ik heb ze gekocht bij de action dus ze waren niet zo duur,
 en ik heb ze meteen gebruikt op die dag, ik was met een vriendin in een winkel en er lag iets van crème op de schappen en toen zat er allemaal crème op onze handen, toen moesten we in de bus staan, en dus vast houden aan de palen. Je weet nooit wie er hier voor al allemaal die palen vastgehad heeft. Dus we hebben daarna ook even onze handen schoongemaakt met die babydoekjes. Opzich is het niet zo een ramp als je geen doekjes had gehad maar het ruikt zo lekker! 
Het zou grappig zijn als meer mensen teddycare gaan kopen! De volgende berichten gaan wel weer gewoon over dingen die echt van belang zijn haha
xx
-T



Geen opmerkingen:

Een reactie posten