zondag 20 juli 2014

Simpele vlecht die moeilijk lijkt



Hee iedereen, sorry dat ik al heel lang geen bericht meer heb geplaatst. Ik was op kamp en had er echt geen tijd voor. Maar nu heb ik eindelijk zomervakantie en heb ik genoeg tijd om weer te bloggen. In dit bericht ga ik uitleggen hoe je deze vlecht kunt maken. Hij ziet er misschien ingewikkeld uit maar zelfs ik als 'vlechtennoob' kan deze vlecht maken.

1.Je verdeelt je haar in drie plukken waarvan de middelste pluk iets dunner is dan de twee buitenste.
2.je vlecht de twee buitenste plukken en maakt ze beide vast met een elastiekje
3.de middelste pluk wikkel je om de twee vlechten door middel van achten.
4. je maakt een elastiekje om de twee vlechten en de pluk heen. en haalt de elastiekjes van de twee vlechten los zodat het een geheel is.

Omdat ik een korter plukje voor heb, heb ik deze vast gespeld. Ook heb ik een paar plukjes voor losgetrokken zodat het er iets minder net uit zag.
Ik hoop dat jullie dit een leuke vlecht vinden en zelf ook uitproberen. dan zeg ik: ciau!


-Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten