zaterdag 16 augustus 2014

KIKO EYESHADOW

Hee iedereen, Sorry dat wij lang geen bericht hadden. We waren beide op vakantie naar Kroatië en zijn elkaar daar ook tegen gekomen. De vakantie was echt super leuk. Ook ben ik een dagje naar Venetië geweest. Het is daar echt heel mooi en het goeie nieuws was dus dat er ook een Kiko zit. Ik kon het natuurlijk niet laten om daar even een kijkje te nemen. Bij de Kiko heb ik 2 oogschaduw mono's gekocht. Wil je daar meer over weten? Lees dan snel verder!

 Ik heb 2 prachtige kleuren gekocht die perfect zijn voor de herfst. Toen ik ze ook zag was het eerste wat ik dacht; 'Herfst!'. Hier gaan jullie dus ook zeker een keer een herfstlook mee zien. Maar laten we nog even genieten van de zomer nu het nog kan. (Ook al is het weer niet echt ideaal :( )
 
 Hier zie je de donker groene oogschaduw, Hij heeft heel veel glitters en een hele mooie gouden gloed. Ik vind hem echt prachtig en dit soort kleuren zie je niet zo vaak voorkomen. Het jammere is dat hij niet zo goed pigmenteert. Ik vind de Kiko oogschaduw mono's sowieso niet zo super maar toch heb ik een gokje gewaagt en het weer geprobeerd.
 Hetzelfde geld voor de bruine tint. Ook deze pigmenteert niet zo goed. Als je met je vinger over de oogschaduw heen gaat zie je hem wel goed, maar zodra je hem op je oog smeert zie je er niet veel meer van. Dus is vind de Kiko oogschaduw mono's niet echt super. De kleuren en de prijs vind ik wel super. Daarom vind ik het leuk om Kiko in mijn stash te hebben omdat ik er daar niet zo veel van heb. Maar ik kan je niet aanraden om deze oogschaduw te gebruiken als je een opvallende look wilt.

-Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten