maandag 18 augustus 2014

PUPA wet&dry eyeshadow

Hee allemaal!
Ten eerste sorry voor de lange tijd geen bericht van mij maar ik ben erg lang op vakantie geweest en kon daar dus niks posten.
Maar ik heb daar wel hele leuke dingen gekocht om te reviewen, maar de dingen van PUPA heb ik niet zelf gekocht, die heb ik van een vriendin die naar Italiƫ geweest was gekregen.
Het is een oogschaduw in nummer 200


Het is een bronzen kleur, dus erg draagbaar het staat bij vrij veel dingen, mijn allereerste oogschaduw was ook een bronzen kleur en ik droeg die bijna elke dag, het is super mooi als je zon op je schijnt, er zit een best hoog shimmer gehalte in, maar ik vind dat wel mooi!
Verder is de oogschaduw super gepigmenteerd, als ik er heel zacht met mijn vinger overheen ga  zit er al heen veel kleur op. Ik ben super positief over dit product! Dit is mijn eerste product van PUPA en het alt heel goed in de smaak.

Verder is de verpakking ook echt heel mooi. Het is een vrij groot doosje vergeleken met de inhoud, en dat maakt het op de een of andere manier altijd wat luxer. Het is een gebakken oogschaduw, dat kun je zien aan dat die blog staat.
Ik vind het merk PUPA echt een aanrader als het gaat om oogschaduw. Ik weet namelijk niet zo veel van de andere producten van PUPA
De prijs voor een zo´n oogschaduw is ongeveer 10 euro, het is dus een vrij dure oogschaduw maar je betaald ook zeker kwaliteit!
Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vonden, en ook is naar PUPA gaan kijken
xx
-T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten