dinsdag 25 november 2014

W7 IN THE NUDE

Hee jongens, Nu kan ik eindelijk ook een bericht plaatsen over het W7 pallette, het variant 'In the Nude' Dit is een pallette met allemaal neutrale tinten die je iedere dag kan gebruiken. De w7 palletten zijn een goedkope vervanging van de naked 1,2 & 3 palletten. De kleuren zijn mooi, de prijs is perfect, maar is de kwaliteit ook goed? Lees snel verder!

Zo ziet de verpakkingen eruit. Het zit in een stevig blik. Het leuke is dat er een soort patroon in de deksel zit. Bonuspunten!
 Zoals je kunt zien zitten er verschillende tinten bruin in voor een complete look! Sommige zijn mat en sommige hebben glitters. Zo kun je afwisselen! Ook zit er een kwast bij, Maar toen ik de kwast uitprobeerde bleef de oogschaduw in de kwast zitten in plaats van dat het op mijn huid ging? Ik gebruik toch liever mijn eigen kwast!
Omdat mensen de vorige in de reacties achter gelaten hadden dat ze swatches wouden, Heb ik deze keer natuurlijk wel even swatches gemaakt! De swatches zitten op volgorde. En de swatches van de lichte kleuren zijn niet zo mooi omdat de kleuren zo licht zijn dat je ze amper kan zien.


 Zoals ik al zei zijn de lichte kleuren niet zo goed zichtbaar, Integendeel van de donkere kleuren. Het is een prima pallette voor zo'n goedkope prijs! Alleen nog een nadeel is dat ze oogschaduws snel kapot gaan. Na het maken van de swatches zag het pallette er zo uit...


 -Dieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten