maandag 1 december 2014

OOTD #4

Hee allemaal! Ik heb vandaag een outfit voor jullie!
Ik vind het zelf een erg leuke outfit, en hij zit ook nog eens erg comfortabel :)

Het is een absolute herfstoutfit, maar door de panty is het niet de warmste outfit. Dus als je veel buiten bent raad ik aan om een dikkere panty of een zwarte strakke broek aan te doen. 
Wat ik om heb is geen vest, ook geen sjaal, maar een omslagdoek, dit is een superleuke najaarstrend!
 

* De omslagdoek is van de newlook,en die was 25 euro
*mijn jurkje\oversized shirt is van de laatste collectie van de primark, en deze was ongeveer 8 euro.
*Mijn panty is ook van de primark, maar je kunt in heel veel winkels panty's kopen en voor verschillende prijzen.
*mijn laarsjes zijn van de nimco en die waren ongeveer 65 euro.

Ik vind een omslagdoek echt iets superleuks! Vooral met deze print. Ze hebben bij de newlook ook nog verschillende printen, alleen is de zijkant van de omslagdoek niet afgestikt, daardoor gaat hert snel raffelen. Daarom heb ik het wel even af laten stikken, omdat ik het zonde vind als dit item al snel kapot gaat. 

Er zitten leuke details aan deze laarsjes, namenlijk de gevlochten bandjes. Aan de achterkant is het een beetje glimmend gemaakt, dit valt niet heel erg op. 

Heel erg bedankt voor het lezen! 
xx
tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten